Jarosław Kurowski - o mnie

Ukończyłem Uniwersytet Medyczny w Poznaniu i od 12 lat pomagam pacjentom zmagającymi się z problemami ortopedycznymi. Do diagnozy podchodzę kompleksowo, dlatego wywiad i badanie palpacyjne łączę z interpretacją mowy ciała i objawami klinicznymi. Szczegółowa rozmowa z pacjentem oraz dokładne badanie w gabinecie umożliwiają dojście do przyczyny dolegliwości, a następnie opracowanie skutecznej terapii.

Specjalizuję się w dolegliwościach ortopedycznych, będących następstwem nagłych urazów (najczęściej wśród sportowców) oraz wieloletnich przeciążeń. Na co dzień
w terapii stosuje metodę manualną FDM, która przynosi szybką ulgę – dzięki niej możliwe jest poradzenie sobie nawet z chronicznym bólem. W przypadku sportowców FDM skraca czas rekonwalescencji.  Zawsze dobieram odpowiednią technikę fizjoterapeutyczną, w zależności od rodzaju dystorsji powięziowej. Od 7 lat prowadzę również treningi kręgosłupa przez oddech z wykorzystaniem urządzenia SpiroTIger. Specjalizuję się także w rehabilitacji oddechowej osób chorych na POChP oraz astmatyków.

Kursy i sympozja

• FDM, Torsten Fisher, David Struzik, BC FDM, IV moduły, certyfikowane EFDMA
  • Ortopedyczna Terapia Manualna odc. kończyny. Szkoła Medycyny Manualnej „Archeus”
  • Ortopedyczna Terapia Manualna odc. L. Szkoła Medycyny Manualnej „Archeus”
  • Ortopedyczna Terapia Manualna odc. Th-C . Szkoła Medycyny Manualnej „Archeus”
  • „Certyfikowane centrum kompetencji SpiroTiger” trener personalny metody
  • „Badanie i fizjoterapia w uszkodzeniach stawu barkowego” dr Bartosz Rutowicz
  • „Badanie i fizjoterapia w uszkodzeniach stawu kolanowego” dr Bartosz Rutowicz
  • „Kinesiology Taping” Tomasz Sendlerek K-Activ Tape

Zapraszam do kontaktu, w celu umówienia się na wizytę oraz obserwowania profilu Fizjocentrum Września.